Υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία καλό θα ήταν να μένουν ανείπωτα ανάμεσα σε εσάς και στον κομμωτή σας.
 
Ο λόγος; Αρχικά σκεφτείτε ότι η εικόνα σας βρίσκεται στα χέρια κάποιου άλλου, φανταστείτε την πίεση που λαμβάνει αυτό το άτομο έτσι ώστε να μην σας απογοητεύσει. Παράλληλα δεν μιλάμε για μια εύκολη δουλειά και όταν υπάρχουν πελάτες που ζητάνε πράγματα τα οποία δεν είναι ρεαλιστικά, τότε η εμπειρία σχεδόν καταστρέφεται. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω και βελτιώστε την εμπειρία σας, αλλά και το κούρεμα σας!


«Το ξέρω ότι τα μαλλιά μου είναι μαύρα αλλά θέλω να γίνω ξανθιά – ΣΗΜΕΡΑ»
Το ξέρετε ότι βρίσκεστε σε κομμωτή και όχι σε μάγο, έτσι δεν είναι; Η σωστή διαδικασία ξανοίγματος είναι μια γνώση που την κατέχει ο κομμωτής σας. Μαλλιά που είναι σκούρα χρειάζονται αρκετές επισκέψεις έτσι ώστε να γίνουν ξανθό πλατίνα, αυτό είναι γεγονός. Ακούστε τον και θα το κάνετε μαζί, σωστά με λίγη παραπάνω υπομονή για ένα τέλειο αποτέλεσμα.


«Είναι πολύ ακριβό!»
Προφανώς και θα μπορούσες να πας σπίτι σου και να κόψεις μόνη σου τα μαλλιά σου, όπως και θα μπορούσες να μαγειρέψεις μόνη σου φαγητό, αντί να πας σε κάποιο εστιατόριο. Όταν λαμβάνεις όμως μια υπηρεσία, πληρώνεις την τεχνική, τις γνώσεις και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για να απολαύσεις την υπηρεσία στο μέγιστο. Κυρίως όμως αυτό που πληρώνεις είναι το γεγονός ότι δεν θα μπορούσες να το κάνεις τόσο καλά όσο ένας επαγγελματίας.


«Κάνε με σαν την Αντζελίνα Τζολί»
Διαφορετικά σχήματα προσώπων, υφές μαλλιών και πολλοί ακόμη παράγοντες επηρεάζουν άμεσα οποιοδήποτε λουκ. Όλες θα θέλαμε να βγούμε από το κομμωτήριο και να μοιάζουμε στη Μέγκαν Φοξ, όμως αυτό πολύ απλά δεν γίνεται. Αυτό που γίνεται, είναι ότι μπορείτε να βρείτε με τον κομμωτή σου το ιδανικό λουκ για το δικό σου πρόσωπο.





«Το λατρεύω, το υπόσχομαι»
Λες αλήθεια; Όλες έχουμε ζήσει αυτό το συναίσθημα όταν βγαίνουμε από το κομμωτήριο, που νιώθουμε σαν φρεσκοκουρεμένο πούντλ, όμως το ερώτημα είναι: μπορεί ο κομμωτής σου να το επιδιορθώσει; Από την στιγμή που πληρώνεις μια υπηρεσία, η οποία μάλιστα αφορά άμεσα στην εικόνα σου, τότε έχεις το δικαίωμα να πεις ότι κάτι δεν σου αρέσει και να το αλλάξεις. Εξήγησε ήρεμα τι δεν σου αρέσει και μαζί θα λύσετε το πρόβλημα.


«Μπορείς να με χωρέσεις κάπου σήμερα;»
Μπορεί οι κομμωτές να κάνουν τα αδύνατα για να σου κλείσουν ραντεβού στην πιο απασχολημένη μέρα, όμως αυτό είναι καλό; Όχι, διότι θα χρειαστεί να κάνουν κάποιον άλλον πελάτη να περιμένει, ο οποίος έχει κλείσει ραντεβού από πολύ πιο πριν. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν πρόκειται να συμβεί, καθώς ο σωστός επαγγελματίας δεν αδικεί ποτέ τον πελάτη του. Ας έκλεινες νωρίτερα!


«Έχω να κουρευτώ 3 χρόνια, ξεφορτώσου την ψαλίδα, όμως μην μου τα πάρεις πολύ»
Με λίγα λόγια, υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να φύγει η ψαλίδα και λέγεται κούρεμα. Κανένα προϊόν δεν εξαφανίζει την ψαλίδα, παρά μόνο το ψαλίδι. Άρα, πρέπει να τα κόψεις λίγο πιο κοντά από ότι περίμενες. Απλώς αποδέξου το και ξεκίνα να επισκέπτεσαι πιο συχνά το κομμωτήριο για να ξεσκονίζεις τις άκρες.


«Αυτό το κούρεμα θα με παχαίνει;»
Ξανά, ο κομμωτής δεν είναι μάγος! Αρχικά δεν είναι η θέση του να σας πει αν ένα κούρεμα θα σας παχαίνει ή όχι και δεύτερον, μπορεί και να κάνει λάθος. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι να σας πει αν το κούρεμα θα ταιριάζει στο πρόσωπο σας και αν θα το αναδεικνύει.


«Έχω αργήσει 45 λεπτά, τι εννοείς δεν μπορείς να με δεις;»
Αν είναι να αργήσεις 45 λεπτά, καλύτερα να μην πας καθόλου. Το κομμωτήριο τρέχει σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και πολλές φορές οι κομμωτές δεν προλαβαίνουν ούτε να φάνε. Αν έχεις αργήσει, πάρε τηλέφωνο να μάθεις αν γίνεται να σε δεχθούν. Αν μπορούν, καλώς, αν όχι, τότε θα πρέπει να κανονίσεις νέο ραντεβού. Ο κομμωτής σου πάντα θα κάνει ότι μπορεί για να σε δει, όμως όπως είναι συνεπής με εσένα, έτσι πρέπει να είναι και με τους άλλους πελάτες του.


















πηγη:myextension