Πέρλες και λάμψη στα beauty looks που “περπάτησαν ” στο Καλλιμάρμαρο

 

“Phos & Kallos”, δύο έννοιες απόλυτα ταυτισμένες με την Ελλάδα, ταξίδεψαν χθες σε όλο τον κόσμο μέσα από την Dior Cruise Collection 2022 που παρουσιάστηκε με ένα εντυπωσιακό show στο εμβληματικό Παναθηναϊκό Στάδιο.

Η Maria Grazia Chiuri ύφανε με το μοναδικό ταλέντο της μια γέφυρα ανάμεσα στην κληρονομιά και το μοντερνισμό δημιουργώντας τον δικό της χάρτη της Ελλάδας, αντλώντας έμπνευση από προσωπικότητες και εικόνες που κάθε μία με το δικό της τρόπο και όλες μαζί, συνθέτουν και αναδεικνύουν την μαγεία του λίκνου του δυτικού πολιτισμού. “Θα ήθελα να μιλήσω για την Ελλάδα του σήμερα», είπε η Chiuri σε αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στην ελληνική Vogue και πρόσθεσε: «Θέλω να δώσω έμφαση στην ομορφιά της χώρας, στην αριστοτεχνία της, αλλά συγχρόνως να μιλήσω για το τώρα” – και από ό,τι είδαμε χθες το βράδυ, όχι απλά το κατάφερε αλλά έβαλε τη σφραγίδα της σε ένα show που θα κουβεντιάζεται για καιρό και θα μείνει στην ιστορία του Οίκου.

Από την πλευρά του ο Peter Phillips, Creative & Image Director Christian Dior Makeup, δημιούργησε τα ιδανικά beauty looks για τη συλλογή: κινήθηκε σε μια μίνιμαλ, γήινη χρωματική παλέτα, με έμφαση στην άψογη, φωτεινή επιδερμίδα, και έδωσε ένα δημιουργικό, μοντέρνο twist τοποθετώντας πέρλες στα μάτια των μοντέλων ή/και faux piercings, στα sportif looks.

Η ιδέα να στολίσει τα μάτια των μοντέλων με πέρλες, προέκυψε από το ελληνικό “μάτι”, “ένα από τα πιο iconic στοιχεία της ελληνικής κουλτούρας”, όπως εξήγησε ο ίδιος στο site της Vogue. “Θα σε προστατέψει και θα σου δώσει καλή τύχη. Είναι μια σουρεαλιστική προσέγγιση στο ελληνικό μάτι, ακολουθώντας όμως το σχήμα των ματιών και το συνολικό look κάθε μοντέλου”, πρόσθεσε. Και πράγματι, είδαμε ότι ο Philips κινήθηκε από μια πολύ μινιμαλιστική πινελιά στην εσωτερική και εξωτερική γωνία των ματιών μέχρι μια πληθωρική “κορνίζα” από πέρλες με την οποία πλαισίωσε το βλέμμα κάποιων μοντέλων.

Στο υπόλοιπο μακιγιάζ, δημιούργησε μια άψογη, φυσική φωτεινή επιδερμίδα, στα μάτια κινήθηκε στην διακριτική παλέτα των γήινων αποχρώσεων με ένα άγγιγμα λάμψης ενώ κράτησε τα χείλη σε natural τόνους με φυσική λάμψη.

Εξίσου μινιμαλιστική ήταν και η προσέγγιση στα χτενίσματα που επιμελήθηκε ο Guido Palau, με την χωρίστρα να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και να στολίζεται κατά μήκος της με περίτεχνα headpieces από χρυσό και πέρλες (ή με φαρδιές, μαύρες στέκες στολισμένες με πέρλες) στοιχεία “δανεισμένα” από τα makeup looks του Philips, που έδεσαν υπέροχα με τα looks της  Maria Grazia Chiuri.

 

 

 

 

 

 

πηγη:faysbook



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου