Total Look Success...Τα 9 Βήματα της Επιτυχίας, από τον Αντώνη Ριζόπουλο.

 Σχετική εικόνα

Πολλοί πιστεύουν πως για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στο κούρεμα της πελάτισσας μας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα «τεχνικά σωστό» κούρεμα.
 
Την αντίληψη αυτή την αποκομίζουμε αρκετές φορές παρακολουθώντας σεμινάρια κουρέματος. Συμφωνούμε στο γεγονός ότι η τεχνική είναι μεν μια αναγκαία, αλλά όχι ικανή, συνθήκη για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα.


Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα στάδια που πρέπει να ερευνήσουμε και να αναλύσουμε πριν και μετά ολοκλήρωση της γραμμής.

  1. Συνολική εμφάνιση και αξιολόγηση της πελάτισσας 
 
Από την στιγμή που μπαίνει η πελάτισσα στο μαγαζί μας, πρέπει να την  παρατηρήσουμε για να αντλήσουμε χρήσιμες πληροφορίες. Π.χ. η πελάτισσά μας φοράει λευκή, φαρδιά μπλούζα, μαύρη μακριά σε ίσια γραμμή φούστα. Είναι σίγουρο πως επιθυμεί αποτέλεσμα με όγκο στο πάνω μέρος του κεφαλιού και σταδιακή μείωση μέχρι το μήκος των μαλλιών. Αν προτείνουμε ένα μεσαίο προς μακρύ καρέ που ο όγκος είναι στο μήκος, θα έχουμε κάνει μια πολύ άστοχη επιλογή.

 
Το «total image» ή «total look» είναι ένας τομέας εκπαίδευσης, απαραίτητος στο να κατευθύνουμε την πρότασή μας. Στην αξιολόγηση της πελάτισσας υπάρχει η κατάταξη της στο σωστό ηλικιακό γκρουπ, στο αν είναι μοντέρνα ή κλασική, μια γενική ιδέα.


2.Έρευνα κατατομής κρανίου


Πρέπει να ερευνήσουμε το σχήμα του κρανίου, κυρίως το ινιακό οστό, δηλαδή αν αυτό είναι με μεγάλη ή μικρή καμπύλη. Είναι σημαντικό για την εξέλιξη της επιλεγμένης γραμμής. Επίσης, πρέπει ακόμα να ελέγξουμε με την τσατσάρα ή τα δάχτυλα μας, για τυχόν ανωμαλίες του τριχωτού. Για παράδειγμα, αν είναι διογκωμένα τα πλαϊνά.


3. Φυσικός κυματισμός – Φυσική κατεύθυνση των μαλλιών


Ακόμη ένα από τα σημεία που πρέπει να δίνουμε βάση, γιατί μια τέτοια λεπτομέρεια μπορεί να μας χαλάσει το αποτέλεσμα. Κυρίως στην κορυφή και στην φράντζα, αν είναι κοντό και στις φύτρες του αυχένα. Για παράδειγμα, οι πολύ κοντές αφέλειες με φύτρα μπροστά που χωρίζει στην μέση. Όμως υπάρχει λύση αρκεί να το έχουμε προσέξει από την αρχή, ενώ συνήθως τα προβλήματα συναντώνται στην κορυφή. Καλό θα είναι να εκμεταλλευόμαστε τις κορυφές, αντί να προσπαθούμε να τις βιάσουμε. Διότι στο τέλος της ημέρας πάντα αυτές κερδίζουν.



 
4. Ατομικά χαρακτηριστικά προσώπου


Οι αρχαίοι πρόγονοι χρησιμοποιούσαν κάποιες αναλογίες σε σχέση με το πρόσωπο και το κεφάλι που μέχρι και σήμερα μας είναι απαραίτητες. Με αυτές τις αναλογίες ασχολείται σήμερα η προσωπολογία. Ο όγκος του κεφαλιού, μαζί με το μαλλί, πρέπει να χωράει 6 φορές στο σώμα της γυναίκας και 7 στο σώμα του άνδρα. Είναι μια σταθερά που μας εξασφαλίζει αρμονία στο τελικό αποτέλεσμα. Φανταστείτε μια γυναίκα ψηλή, ογκώδη, με μικρό κεφάλι και πολύ κοντό μαλλί.

  • Το πρόσωπο, ανφάς, χωρίζεται σε τρία ίσα μέρη. Στο προφίλ προσέχουμε κυρίως την σχέση-απόσταση ινιακού με την μύτη και την σχέση-απόσταση αυχένα με πιγούνι.
  • Ακόμα ελέγχουμε αυτιά και στόμα (μικρά ή μεγάλα).
  • Το σχήμα του προσώπου θα μας βοηθήσει πολύ να πάρουμε την τελική απόφαση. Γνωρίζοντας τα 9 βασικά σχήματα και τι κουρέματα τους πηγαίνουν, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όλα τα πρόσωπα.
 
 
5) Αφιερώνουμε 5 λεπτά στην πελάτισσα
 
  
Είναι απαραίτητο πριν λουστεί ή βαφτεί η πελάτισσα, να της αφιερώσουμε 5 λεπτά κάνοντας στοχευμένες ερωτήσεις.


 


Με αυτές θα συλλέξουμε πληροφορίες για:


α) Το ηλικιακό γκρουπ
β) Το στυλ της: μοντέρνα –κλασική –fashion
γ) Το αν έχει διάθεση για αλλαγή, αν φοβάται τις αλλαγές, ή ακόμα αν είναι ανοιχτή σε προτάσεις. Ποια είναι η επιθυμία της και τέλος αν μπορεί να υποστηρίξει την πιθανή πρότασή μας
δ) Τον χώρο που κινείται είτε στην δουλειά, είτε στην προσωπική της ζωή. Για παράδειγμα, μια γυναίκα που εργάζεται το πρωί σε τράπεζα και το βράδυ πηγαίνει στα πιο fashion bars, πρέπει να έχει ένα λουκ που να είναι ευέλικτο και να αλλάζει με βάση τις ανάγκες της.


Αν μετά από αυτήν την αναζήτηση δεν μπορούμε να καταλήξουμε κάπου, τότε κάνουμε το test κουρέματος. Της δίνουμε ένα περιοδικό με κουρέματα και της ζητάμε να βρει 3 που της αρέσουν και 3 που δεν της αρέσουν καθόλου. Έτσι θα μάθουμε σίγουρα τι δεν της αρέσει και θα έχουμε ασφάλεια στην πρότασή μας.


 


6) Πρόταση – συμφωνία για το κούρεμα


Η πρόταση που θα κάνουμε πρέπει να είναι τεκμηριωμένη με βάση την προσωπολογία και την προσωπικότητα της πελάτισσας. Βοηθώντας με τα χέρια μας να καταλάβει τους όγκους και τα μήκη, της δίνουμε την δυνατότητα να οραματιστεί το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα που θα της δώσουμε πρέπει να είναι αυτό που την κάναμε να οραματιστεί και τίποτα λιγότερο. Είναι αντιεπαγγελματικό να ρίξουμε την μετέπειτα αποτυχία μας στα μαλλιά της!


7) Σχηματισμός της γραμμής στο μυαλό μας


Ξεκινώντας το κούρεμα, πρέπει να έχουμε καταλήξει στις τεχνικές που θα χρησιμοποιήσουμε σε όλα τα τμήματα, να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα του τι θα κάνουμε και να την ακολουθήσουμε μεθοδικά.


8) Styling και προτάσεις υποστηρικτικών προϊόντων



Αυτό είναι ένα πολύ βασικό σημείο. Η πελάτισσα πρέπει να εκπαιδευτεί για το πώς θα φτιάχνει την καινούργια γραμμή της, τι είδους προϊόντα θα χρησιμοποιεί και πως. Πρέπει να επενδύσουμε χρόνο έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι διαφήμιση για εμάς και όχι δυσφήμιση.


9) Έλεγχος γραμμής


Η ώρα της κρίσης. Εδώ ,βάζοντας την τελευταία πινελιά μας, πρέπει να έχουμε πραγματοποιήσει αυτό που είχαμε ως στόχο και να το παρουσιάσουμε στην πελάτισσα εισπράττοντας τα εύσημα. Όταν δουλεύουμε με σύστημα και εκπαιδεύουμε την πελάτισσα να μας εμπιστεύεται καθώς είμαστε οι ειδικοί, τα αποτελέσματα θα είναι η επιτυχία μας.











πηγη:myextension


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου