Άννα Αλμπάνη: “Be original”

Άννα Αλμπάνη: “Be original”

Με καταγωγή από το Τορόντο του Καναδά, η Άννα Αλμπάνη είναι μια από τις πιο καταξιωμένες τεχνίτριες νυχιών στην Ελλάδα.
 
Το 1997 άνοιξε το 1ο κατάστημα ΝΥΧΙ- ΝΥΧΙ, το οποίο έμελλε να γίνει η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη αλυσίδα στούντιο νυχιών στην Ελλάδα.


Από τότε μέχρι σήμερα, η Άννα έχει συνεργαστεί με τα εξώφυλλα των καλύτερων περιοδικών μόδας όπως Vogue, Elle, Life & Style, German Elle, ΒΗΜΑDONNA, ενώ δουλειές της εμφανίζονται σε πολλά editorials και διαφημίσεις περιοδικών. Highlights της καριέρας της, όπως λέει και η ίδια, υπήρξε η συνεργασία της με την παγκοσμίου φήμης nail artist Marian Newman για το show του Tom Ford, καθώς και η συμμετοχή της στα Nailympics του Λονδίνου ως η 1η Ελληνίδα κριτής στη διοργάνωση.


Εκτός από μία έμπειρη τεχνίτρια νυχιών, η Άννα Αλμπάνη είναι μια εξειδικευμένη σύμβουλος ομορφιάς που συχνά παρουσιάζει στην τηλεόραση εντυπωσιακά θέματα που αφορούν στο χώρο της μόδας. Στην πελατεία της αριθμεί μια μεγάλη λίστα από διασημότητες, αφού είναι από τις πιο αξιόπιστες τεχνίτριες στην Ελλάδα.


Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με αυτό το επάγγελμα;
Το 1996, ένα χρόνο πριν εγκατασταθώ μόνιμα στην Ελλάδα, είχα έρθει για διακοπές. Στα νύχια μου είχα κάνει ένα μανικιούρ με στρας και θυμάμαι να με σταματούν στο δρόμο και να με ρωτούν που τα έκανα, κάποιοι άλλοι να μου ζητούν την κάρτα μου. Την ίδια περίοδο των διακοπών μου, είχα απευθυνθεί σε ένα nail salon στο Κολωνάκι για να μου φτιάξει ένα σπασμένο νύχι και εκτός του το ότι μου είπαν ότι δεν είχαν διαθεσιμότητα για τους επόμενους 2 μήνες, ήταν και πολύ αγενείς. Τότε μου γεννήθηκε η ιδέα να ασχοληθώ εντατικά με το χώρο, ανοίγοντας ένα nail salon στην Αθήνα, με ευγενικό service και ολοκληρωμένες υπηρεσίες άκρων, κάτι που μέχρι τότε δεν το έβρισκες στην πόλη.


Πως νοιώθεις που έχεις καταφέρει να είσαι η Guru του μανικιούρ/πεντικιούρ;
Το να νιώθω “Guru” ή περήφανη για επαγγελματικά επιτεύγματα έχει εγωιστικές καταβολές και δεν θέλω να οδηγούμαι από το εγώ μου. Αυτό που νιώθω είναι ευτυχία γιατί κάνω αυτό που αγαπώ και δεν νιώθω ότι δουλεύω.


Δυσκολίες συνάντησες στην καριέρα σου;
Το μόνο που με έχει δυσκολέψει όλα αυτά τα χρόνια, είναι η όλη διαδικασία του franchise, των καταστημάτων. Όταν παραδίδεις τον έλεγχο του brand name σου σε τρίτους,   αυτό από μόνο του ενέχει δυσκολίες και κινδύνους. Γι αυτό και η σκέψη μου μέσα στα επόμενα χρόνια είναι να μην επενδύσω σε franchise, αλλά σε δικά μου project.


Πως προέκυψε η ιδέα να ανοίξεις το NYXI-NYXI;
Το ονειρεύτηκα. Σοβαρά! Ένα βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ημουν ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος περιποίησης άκρων με το όνομα ΝΥΧΙ-ΝΥΧΙ. Το θεώρησα σημάδι και λίγο καιρό μετά, έκανα το όνειρο πραγματικότητα.


Ποιες υπηρεσίες/τεχνικές έχεις φέρει στην Ελλάδα που μπορούμε να βρούμε αποκλειστικά στο ΝΥΧΙ-ΝΥΧΙ Beauty Lounge;
Η φιλοσοφία μας είναι να μοιραζόμαστε τη γνώση και τις καινοτόμες τεχνικές μας. Γι αυτό και πολλά από τα μυστικά μας τα έχουμε παρουσιάσει σε τηλεοπτικές εκπομπές ή σε περιοδικά. Παρόλα αυτά σε εμάς θα βρείτε την καινοτομία του Polygel, ενός νέου συστήματος στα τεχνητά νύχια που συγκεντρώνει τα καλύτερα στοιχεία gel και ακρυλικού και έχει φέρει επανάσταση στο εξωτερικό. Επίσης, το πεντικιούρ του ΝΥΧΙ- ΝΥΧΙ είναι μοναδικό σε επίπεδο προϊόντων και τεχνικής.


Μόδα πια υπάρχει και στα νύχια. Πρέπει να ακολουθούμε τις τάσεις;Όχι. Πρέπει να ακολουθούμε αυτό που μας ταιριάζει και αυτό που μας ταιριάζει, καμιά φορά απέχει πολύ από τις τάσεις της κάθε εποχής. 


Τι σε ρωτάνε οι γυναίκες όταν σε βλέπουν από κοντά στο ΝΥΧΙ-ΝΥΧΙ;
“Άννα, τι χρώμα να τα βάψω;” Εγώ πάντα τους λέω να επιλέγουν τα χρώματα που τους “τραβάνε”. Το χρώμα που μας πάει ενεργειακά είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Σε μία περίοδο όπως αυτή, μεταβατική, που ο καιρός αλλάζει και οι ρυθμοί της δουλειάς αυξάνονται, καλό είναι να έχουμε χρώματα στα νύχια μας που μας ανεβάζουν τη διάθεση, όπως πχ το κόκκινο.


Επιμελείσαι τα νύχια πολλών Ελληνίδων stars - θα μας αποκαλύψεις μερικές από τις "ακραίες" αδυναμίες τους;
Καταρχήν στα μάτια μου, όλες οι πελατισσές μου είναι stars, με την έννοια ότι τις προσέχουμε όλες το ίδιο. Έχω την τάση να προστατεύω τις πελατισσές μου και να μην αποκαλύπτω τις αδυναμίες τους, αυτό που θα σας πω όμως είναι ότι όλες επιζητούν καθαρό και λαμπερό αποτέλεσμα. Τα υπόλοιπα “θέλω” τους αλλάζουν ανα διαστήματα. 


Τι θα συμβούλευες τις γυναίκες με ένα quote; “Be original”.
















πηγη:roulastamatopoulou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου