Τι πρέπει να προσέχουμε στις αγορές ρούχων και προϊόντων μόδας από το Ίντερνετ


Μας αρέσει η ιδέα να κλικάρουμε σε μια φούστα, ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, ένα τζιν,
και να ξέρουμε ότι σε λίγες ημέρες θα είναι σπίτι μας. Μήπως πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικές την επόμενη φορά για λιγότερες αποτυχημένες αγορές;


Πριν από χρόνια κανείς δεν τολμούσε να αγοράσει ρούχα ή αξεσουάρ από το Ίντερνετ, και στην Ελλάδα, έρευνες δείχνουν πως είμαστε ακόμη πίσω, διστακτικοί, ορισμένα προϊόντα δεν τα αγγίζουμε καν. Το ηλεκτρονικό shopping έχει τη δική του γοητεία. Μαζί και παγίδες. 


Άλλοι φοβούνται να αποκαλύψουν τον αριθμό της πιστωτικής τους κάρτας και άλλοι πάλι, θέλουν να δοκιμάζουν ακόμη και τις κάλτσες, προτού τις αγοράσουν. Η μόδα αγαπά την τεχνολογία. Γι' αυτό και καθημερινά σχεδόν ανακαλύπτουμε ιστοσελίδες και μπλογκ που μας φτιάχνουν τη διάθεση και μόνο που τα κοιτάμε.


Όταν τα αρχειοθετούμε στα προσωπικά μας bookmarks, τότε μάλλον κάτι μας «είπαν» παραπάνω. Μας αρέσουν ιδιαιτέρως τα online καταστήματα που έχουν αληθινές εκπτώσεις, κάτι που φαίνεται πάντα στο «ταμείο». Άλλα που μας προτείνουν να ντυθούμε σαν σταρ, και άλλα που προσφέρουν θησαυρούς του παρελθόντος, αυθεντικούς, με το καρτελάκι και την ετικέτα που γράφουν ιστορία.


 

Αυτό που πρέπει να προσέχουμε, όταν ψωνίζουμε από την οθόνη του υπολογιστή, του κινητού, του tablet, είναι να μην παρασυρθούμε. Ναι, βρισκόμαστε μέσα στον…παράδεισο, ναι, ξέρουμε ότι μπορούμε να πάρουμε τα πάντα, όμως όταν η μόδα χάνεται σε ράφια…σούπερμαρκετ, πρέπει να ξέρεις τι θα αφήσεις πίσω. Η λογική είναι ότι γίνεσαι ο στυλίστας του εαυτού σου, συνδιάζεις το σύνολο που θέλεις, και δημιουργείς κάτι σαν τη δική σου σελίδα αγοράς σε περιοδικό. Αν θέλεις, ψωνίζεις κιόλας από διαφορετικές ιστοσελίδες. Αν δε θες, χαζεύεις μόνο. Αυτό είναι το μυστικό. Δεν χρειάζεται βιασύνη. Αλλά ψυχραιμία και υπομονή μέχρι να βρεθεί μια αληθινή ευκαιρία για ένα ρούχο ή αξεσουάρ που θα παραλάβουμε στο σπίτι και θα χαιρόμαστε για τους επόμενους τουλάχιστον έξι μήνες, και εκτός…κουτιού.  

















πηγη:sandytsantaki


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου