H Sansa είναι η Sophie Turner και η Sophie Turner είναι το πρόσωπο της Wella!

Sansa Wella2
 
Το Game of Thrones μας έχει σε αναμμένα κάρβουνα εδώ και έναν χρόνο.
Η πρεμιέρα της 7ης σεζόν έχει αργήσει πολύ και πάνω που αρχίσαμε να χάνουμε την υπομονή μας, μάθαμε υπέροχα νέα! 


H Sophie Turner aka Sansa Stark είναι το νέο πρόσωπο της Wella! 

  Sansa Wella3
 

Το πόσο χαρήκαμε δεν φαντάζεσαι! Αφενός το κορίτσι (η Sansa) είναι ταλαιπωρημένο και του αξίζει. 

  Sansa Wella4
 

Αφετέρου, τα μαλλιά της είναι απλά αξιοζήλευτα στην σειρά και στην πραγματικότητα…

  Sansa Wella5
 

Η ίδια δήλωσε για την διαδικασία πως «Είναι τιμή μου να είμαι η πρέσβειρα της Wella Professionals, ένα διαχρονικό brand που ενθαρρύνει τις γυναίκες να είναι τολμηρές στις επιλογές τους. 

  Sansa Wella6
 

Δουλεύοντας μαζί τους αποτελεί μια πολύ δημιουργική διαδικασία γιατί δίνει ζωή στους κινηματογραφικούς χαρακτήρες μου και μου επιτρέπει να εκφράζω τη προσωπικότητα μου εκτός οθόνης». 

  Sansa Wella7
 

Η Sophie την εκφράζει εκτός της οθόνης και η Sansa την εκφράζει επί της οθόνης με τα χτενίσματα που βλέπουμε σε κάθε επεισόδιο. 

  Sansa Wella8
 

Θυμήσου μερικά λίγο πριν την πρεμιέρα και περίμενε μαζί μας για την πρώτη καμπάνια της Sophie με την Wella η οποία υποψιαζόμαστε πως θα είναι απλά απίθανη!

  Sansa Wella9
 











πηγη:faysbook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου