Η Victoria’s Secret ιδρύθηκε το 1977 από τον Roy Raymond, ο οποίος ήθελε ένα μέρος που θα μπορεί να αγοράζει εσώρουχα για την γυναίκα του χωρίς να αισθάνεται διεστραμμένος,
δεδομένου ότι “οι πωλήτριες τον έκαναν πάντα να νιώθει ανεπιθύμητος“! Μέσα σε μόλις έναν χρόνο η Victoria’s Secret είχε μεγάλη επιτυχία, και ο Raymond πρόσθεσε στην επιχείρηση την ταχυδρομική παραγγελία μέσω καταλόγων. Παρακάτω θα δούμε πώς έχουν εξελιχθεί οι κατάλογοι της πιο επιτυχημένης αμερικανικής εταιρείας εσωρούχων, στο πέρασμα των χρόνων.
Οι πρώτοι κατάλογοι ήταν εμπνευσμένοι από τα Βικτωριανά μπουντουάρ των γυναικών.
Αρχές του 1980
Λίγα χρόνια αργότερα, οι κατάλογοι αποκτούν ένα πιο απαλό, ρομαντικό ύφος.
Μέσα του 1980 Το 1982 η Victoria’s Secret είχε ήδη 6 καταστήματα, έναν κατάλογο 40 σελίδων και είχε κέρδη 5 εκατομμύρια τον χρόνο. Τότε όμως, ο Raymond αποφασίζει να πουλήσει την εταιρεία στην Leslie Wexner, διότι η φιλοσοφία του να αγοράζουν οι άντρες εσώρουχα στις γυναίκες, δεν είχε πολύ μεγάλη επιτυχία. Η νέα ιδιοκτησία έφερε μια νέα πνοή στους καταλόγους, οι οποίοι πλέον γίνονται όλο και πιο σέξι, ενώ συγχρόνως προστέθηκαν και άντρες μοντέλα. Συνήθως ημίγυμνοι.
1990
Αντίο άντρες, καλώς ήρθες Tyra Banks! Η εταιρεία αρχίζει να γίνεται όπως την γνωρίζουμε σήμερα… γεμάτη αγγέλους!
Λίγα χρόνια αργότερα, οι κατάλογοι αποκτούν ένα πιο απαλό, ρομαντικό ύφος.
Μέσα του 1980 Το 1982 η Victoria’s Secret είχε ήδη 6 καταστήματα, έναν κατάλογο 40 σελίδων και είχε κέρδη 5 εκατομμύρια τον χρόνο. Τότε όμως, ο Raymond αποφασίζει να πουλήσει την εταιρεία στην Leslie Wexner, διότι η φιλοσοφία του να αγοράζουν οι άντρες εσώρουχα στις γυναίκες, δεν είχε πολύ μεγάλη επιτυχία. Η νέα ιδιοκτησία έφερε μια νέα πνοή στους καταλόγους, οι οποίοι πλέον γίνονται όλο και πιο σέξι, ενώ συγχρόνως προστέθηκαν και άντρες μοντέλα. Συνήθως ημίγυμνοι.
1990
Αντίο άντρες, καλώς ήρθες Tyra Banks! Η εταιρεία αρχίζει να γίνεται όπως την γνωρίζουμε σήμερα… γεμάτη αγγέλους!
2000 μέχρι σήμερα
Από τις αρχές του 2000, ο κατάλογος της
Victoria’s Secret έχει γίνει γνωστός τόσο για τα εσώρουχα αλλά και για
τα μαγιό και ρούχα. Έδιναν πιο προσιτές προτάσεις για τα τελευταία
trends, όπως ήταν τότε οι βελουτέ φόρμες και οι λεοπάρ μπλούζες.
πηγη:fashionfreaks