7 υποσχέσεις για τη νέα χρονιά που πρέπει να ακολουθήσουμε

 
New Year’s Resolutions; Μπόλικα έχω να σου πω! Οι καθιερωμένες Αποφάσεις της Νέας Χρονιάς είναι must-have, με το που μπαίνει το νέο έτος. «Φέτος, θα ταξιδέψω πολύ». «Φέτος, θα τρώω λιγότερο κρέας και θα ασπαστώ τον βιγκανισμό». «Φέτος, θα φοράω αντηλιακό κάθε μέρα». 


Πολλά τα λόγια κάθε Ιανουάριο. Αλλά οι πράξεις; Είναι εξίσου… πολλές; Κάπου στους 2-3 πρώτους μήνες του χρόνου (μη σου πω στις πρώτες ημέρες του χρόνου….), πετάμε όλα τα new year’s resolutions από το παράθυρο!

Φέτος, όμως θα κάνουμε την διαφορά. Αλήθεια όμως! Όσον αφορά την περιποίηση της επιδερμίδας μας και του εαυτού μας γενικότερα!

Πρόκειται όχι τόσο για ριζοσπαστικές αποφάσεις που θέλουμε να διατηρήσουμε όλο τον χρόνο, περισσότερο για συνήθειες που πρέπει να ακολουθούμε όλη μας τη ζωή.

Ποιες είναι αυτές;

#1. Θα πλένω το πρόσωπό μου κάθε μέρα (με νεράκι ή με ένα καθαριστικό προσώπου)

#2. Θα φοράω αντηλιακό στο προσώπου 365 ημέρες τον χρόνο

#3. Θα επιλέγω προϊόντα ομορφιάς περιλαμβάνουν βιταμίνη C που «φωτίζει» την επιδερμίδα

#4. Θα πίνω περισσότερο νερό

#5. Θα κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος (σ.σ. μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ένα jade roller)

#6. Θα συμπεριλάβω την ρετινόλη στην ρουτίνα ομορφιάς μου

#7. Θα κάνω περισσότερα χαλαρωτικά αφρόλουτρα όταν έχω πολύ άγχος









πηγη:allyou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου