Ο
βιγκανισμός δεν είναι ένα trend που ήρθε να αλλάξει όλα όσα ξέραμε μέχρι
στιγμής. Είναι ένας νέος τρόπος ζωής, που στοχεύει σε ένα καλύτερο
αύριο. Η «Go Green» τάση-αν μπορούμε να την ονομάσουμε «τάση» είναι το
μεγάλο θέμα του 2018 και θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο τα επόμενα χρόνια.
Μία ματιά σε ένα κατάστημα καλλυντικών
αρκεί για να συνειδητοποιήσουμε ότι ακόμα και διάσημα beauty brands
έχουν κάνει εδώ και χρόνια μια μεγάλη στροφή προς τα φυτικά συστατικά,
παραδοσιακά και νέα.
Οι ταμπέλες «organic»,«natural,» και «green» είναι μία μικρή απόδειξη στο ότι η «millennial woman goes green».
Όλα αυτά τα χρόνια ολοένα και αυξάνονται τα beauty brands που
χρησιμοποιούν ως βασικά συστατικά τους, στοιχεία της φύσης και αυτό
συμβαίνει κυρίως γιατί, η σύγχρονη γυναίκα το απαιτεί.
Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική από τη στατιστική εταιρεία Harris Poll αναφέρει ότι το 59% των γυναικών που είναι πάνω από τα 35, επιλέγει καλλυντικά με φυτικά συστατικά, καθώς θεωρεί ότι είναι απαραίτητα για την ομορφιά τους. Ταυτόχρονα το 73% των millennial γυναικών αναζητούν αποκλειστικά και μόνο φυτικά προϊόντα ομορφιάς.
Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική από τη στατιστική εταιρεία Harris Poll αναφέρει ότι το 59% των γυναικών που είναι πάνω από τα 35, επιλέγει καλλυντικά με φυτικά συστατικά, καθώς θεωρεί ότι είναι απαραίτητα για την ομορφιά τους. Ταυτόχρονα το 73% των millennial γυναικών αναζητούν αποκλειστικά και μόνο φυτικά προϊόντα ομορφιάς.
Ωστόσο μήπως τα στατιστικά μας είναι
περιττά, για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας για τη σύγχρονη γυναίκα;
Μια ματιά στα social media και στα προφίλ που πρωταγωνιστούν σε
followers παρατηρούμε ότι αφορούν το διαλογισμό, τα βιολογικά προϊόντα,
vegan, gluten-free διατροφές, προτάσεις που αφορούν αποδράσεις στη φύση
γενικότερα υπάρχει μία στροφή σε έναν πιο υγιή, φιλικό προς το
περιβάλλον και τα ζώα τρόπο ζωής. Την ίδια στιγμή η τεχνολογία κάνει
άλματα στην έρευνα και ανακαλύπτει συνέχεια τις ιδιότητες φυτών και
βοτάνων που μέχρι τώρα αγνοούσε την ύπαρξή τους. Η αναλυτική έρευνα
καθοδηγεί και τους καταναλωτές, εμάς δηλαδή, να γνωρίζουμε πλέον
αναλυτικά τι μας προσφέρει κάθε επιλογή μας.
Έτσι, τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες
καλλυντικών αξιοποιούν τις ευεργητικικές ιδιότητες των στοιχείων της
φύσης και εντάσσουν στην αγορά green προϊόντα.
Είναι άδικο να περιγράψουμε αυτή την κατάσταση ως τάση, ίσως πρόκειται για μία νέα ιδεολογία, για μία νέα κουλτούρα στην οποία κυρίως οι νέοι προσαρμόζονται πολύ εύκολα.
Αναμφισβήτητα είναι κάτι που πρέπει να παραδεχτούμε ότι μας αρέσει και μοιάζει πιο οικεία μόνο στο άκουσμα των λέξεων αυτών, φύση, φυτικά συστατικά, natural, green. Μας αρέσουν και τα θέλουμε. Και για να παραλλάξουμε αυτό που έλεγαν οι γιαγιάδες μας «είμαστε ό,τι τρώμε», «είμαστε και ό,τι φοράμε».
πηγη:bovary
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου