Οι άντρες των νυχιών μας / Chapter 6: Δημήτρης Αγωγιάτης


 Τους γνωρίζουμε καιρό, τους παρακολουθούμε καθημερινά, τώρα ήρθε η ώρα να τους μάθουμε λίγο καλύτερα.


Κατοικούν στο χώρο της αισθητικής και της ομορφιάς, στο χώρο που κυριαρχεί το ροζ και όλες οι αποχρώσεις του.  Σε αυτό τον κόσμο, κατέχουν τη θέση της σκιάς και του φωτός.
Ιδιοκτήτες εταιριών, υπεύθυνοι, συνεργάτες, πωλητές, δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, για να μας κρατάνε λαμπερές και να μας προμηθεύουν με την πρώτη ύλη για να εντυπωσιάζουμε.

Είναι οι «άντρες των νυχιών μας» και ήρθε η ώρα να αποκτήσουν τη δική τους φωνή!

Μέσα από δέκα πανομοιότυπες ερωτήσεις, καταλαμβάνοντας ο κάθε ένας το δικό του ξεχωριστό Chapter(κεφάλαιο), θα μάθουμε πως αποφάσισαν να ενταχθούν στον κόσμο της ομορφιάς, τους φόβους τους και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τα επιτεύγματα τους, καθώς και τι θα άλλαζαν στην πορεία τους. Θα μας αποκαλύψουν τι θα ήθελαν να κάνουν αν αποφάσιζαν να αλλάξουν επάγγελμα και τέλος θα μας δώσουν επαγγελματικές συμβουλές, μυστικά επιτυχίας και συνεργασίας, και πολλά tips and tricks για μια επιτυχημένη καριέρα.

                                                                     Βασιλικούς χαιρετισμούς
                                                                            Sophia Queen







Chapter 6:  Δημήτρης Αγωγιάτης
 (Ιδιοκτήτης SNB Hellas)



Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τον κόσμο της αισθητικής;


Όλα ξεκίνησαν από το εξωτερικό, όπου εγώ και η γυναίκα μου είχαμε δικό μας στούντιο ομορφιάς. Φυσικά μέσα στις υπηρεσίες μας είχαμε μανικιούρ και πεντικιούρ, όπου οι τεχνίτριες μας δούλευαν τα προϊόντα της SNB. Έτσι ξέραμε την δύναμη της και ποσό καλή ποιότητα είχε σαν εταιρία και την φέραμε και στην Ελλάδα.



Ποιοι παράγοντες ήταν καθοριστικοί στην εξέλιξη σου, σε αυτό που είσαι σήμερα;


Πιστεύω ότι οι κυριότεροι παράγοντες, είναι η αγάπη σε αυτό που κάνω, η πολύ καλή επικοινωνία που έχω με τον κόσμο και η στήριξη που τους δίνω, με το να είμαι δίπλα τους σε ότι χρειαστούν όσο αυτό είναι δυνατό από μέρους μου. 



Ποιο/ποιος είναι το μεγαλύτερο άγχος-φόβος, σε ότι αφορά την δουλειά σου;

 

Το θέμα εξυπηρέτησης. Θέλω να είμαι όσο το δυνατόν σωστός και αυτό που μου προκαλεί άγχος είναι να μην μπορέσω να εξυπηρετήσω κάποιον πελάτη μου.
 

Πως διαχειρίζεσαι καταστάσεις, οι οποίες δεν εξελίσσονται όπως θα έπρεπε;



Προσπαθώ όσο μπορώ να τις διαχειριστώ με ηρεμία και νηφαλιότητα.




Για πιο επίτευγμα σου νιώθεις περήφανος; Μια πράξη, μια ενέργεια που έκανες στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεσαι ή έρχεσαι σε επαφή (πελάτες, υποψήφιοι πελάτες, συνεργάτες).



  Στο ότι είμαι άνθρωπος και βοηθώ όλο τον κόσμο όπου μπορώ και ότι θα πω τα πράγματα όπως είναι, δεν κοροϊδεύω.


Τι είναι αυτό που θα ήθελες να αλλάξεις; Που δεν έγινε όπως θα έπρεπε και θα ήθελες να το κάνεις διαφορετικά στην πορεία σου;


 
Δεν θα άλλαζα τίποτα, μαθαίνω μέσα από τα λάθη μου.


Αν άλλαζες επάγγελμα με τι θα ασχολιόσουν; Τι θα έκανες;


Είμαι ευχαριστημένος με αυτό που κάνω διότι θεωρώ ότι δίνω στους πελάτες μου και ποιότητα αλλά και ότι εγώ μαθαίνω από την εταιρία, σαν εφαρμογή μιλάω πάντα, δεν είμαι τεχνίτης έτσι μεταδίδω ότι μαθαίνω για την εξέλιξη τους


Η τέχνη των νυχιών έχει μπει για τα καλά στη ζωή σου, είσαι ο Κύριος Snb.Τι έχει σημασία για σένα σε έναν άνθρωπο, σε έναν επαγγελματία; Tι θα σε κάνει να δεχτείς ή να αρνηθείς να συνεργαστείς με μία τεχνίτρια-τεχνίτη νυχιών;
 
 


Ο χαρακτήρας της και μόνο, όλα τα αλλά μαθαίνονται. Μιλάω επάνω στην δουλειά, κανείς δεν είναι τέλειος ή τα έμαθε από όταν γεννήθηκε.



Η γνώση είναι δύναμη και η εμπειρία το ίδιο. Τρείς συμβουλές για κάποιον που ξεκινάει την καριέρα του τώρα, στον χώρο της αισθητικής άκρων.



Πρώτον να αγαπήσει αυτό που πάει να μάθει και να μην πάει να το μάθει μόνο για τα χρήματα. Δεύτερον να κοιτάξει να έχει πάντα καλής ποιότητας προϊόντα. Τρίτον να μην υποτιμά την δουλειά της και να κατεβάζει τιμές, αν αξίζει αυτό που κάνει πρέπει να πληρωθεί.



Εδώ τελειώνουν τα δικά μου ερωτήματα. Σε ποια ερώτηση θα ήθελες εσύ να απαντήσεις; Τι θα ήθελες να σε ρωτήσω και τι απάντηση θα έδινες;



 Όλες σου οι ερωτήσεις ήταν πολύ καλές αλλά αυτή ακόμα καλύτερη. Όμως είναι μεγάλο το κεφάλαιο αυτό και θα πω ουδέν σχόλιο. Θέλω να σε ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανες να μου πάρεις συνέντευξη να ρωτήσεις την άποψη μου και να μάθεις την γνώμη μου.










 πηγη:imodaeinaitexni


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου