Ashley Graham. Δεν πειράζει που έχω κυτταρίτιδα...Δεν προσδιορίζει την αξία μου!

 Σχετική εικόνα
 
Για ακόμη μια φορά ποζάρει ακομπλεξάριστη στο φακό και ιδιαίτερα λαμπερή, δείχνοντας την κυτταρίτιδα και τα περιττά κιλά της... 
 
Ashley Graham... `Ενα  plus size μοντέλο με το πανέμορφο πρόσωπο και την τεράστια αυτοπεποίηθηση... Τί κι αν έχει κάποια κιλά παραπάνω... Η ίδια νιώθει ιδιαίτερα sexy και  προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι γυναίκες το σώμα και την εικόνα τους. 
 
 
Για ακόμη μια φορά ποζάρει ακομπλεξάριστη στο φακό και ιδιαίτερα λαμπερή, δείχνοντας την κυτταρίτιδα και τα περιττά κιλά της...-Από τη Madame de Coco


Ακομπλεξάριστη  και ιδιαίτερα λαμπερή, πόζαρε πρόσφατα στον φωτογραφικό φακό κι εντυπωσίασε... Ας δούμε τις σχετικές φωτογραφίες της και ας θυμηθούμε τι έχει πει στο παρελθόν... 
«Νομίζω έπιασα πάτο γύρω στα 18. Ήμουν αηδιασμένη με τον εαυτό μου και είπα στην μαμά μου ότι γυρίζω σπίτι. Εκείνη μου είπε: “Όχι, δεν θα το κάνεις γιατί μου είπες ότι αυτό ήταν που ήθελες να κάνεις και ξέρω ότι αυτός είναι ο σκοπός σου. Δεν έχει σημασία τι πιστεύεις για το σώμα σου, γιατί το σώμα θα αλλάξει την ζωή κάποιου.” 


Μέχρι και σήμερα αυτό μου έχει μείνει γιατί βρίσκομαι εδώ σήμερα και νιώθει ότι δεν πειράζει που έχω κυτταρίτιδα»
«Θυμάμαι τα πρώτα σημάδια κυτταρίτιδας όταν πήγαινα Γυμνάσιο. Θυμάμαι να λέω στην μαμά μου: “Δεν είναι αηδιαστικό; Είναι τόσο άσχημο!” Εκείνη κατέβασε το παντελόνι της και μου είπε: “Κοίτα. Έχω κι εγώ.” Δεν μου είπε ότι είναι όμορφο ή άσχημο. Δεν το έκανε θέμα. Δεν προσδιορίζει την αξία μου. Αν γυναίκες όπως εσύ κι εγώ συνεχίσουν να το στηρίζουν αυτό, τότε νιώθω ότι και τα νεότερα κορίτσια θα το αντιληφθούν και θα σκεφτούν: “Ποιος νοιάζεται;”» τόνισε το sexy μοντέλο.


Η Graham Ashley έχει γράψει βιβλίο με τίτλο A New Model: What Confidence, Beauty, and Power Really Look Like.




Μπράβο της, τα πάχη της τα κάλλη της! Οι καμπύλες σε πρώτο πλάνο!












πηγη:klik


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου