Gel ή Manicure? Ιδού η απορία!!


Σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα post που είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα. Η διαφορά στο σημερινό post είναι στο ότι δεν θα σας δείξω κάποιο nail art αλλά θα συγκρίνουμε το απλό μανικιούρ με τα τεχνητά νύχια με gel. 
 
 
Η αλήθεια είναι πως αρχικά δεν είχα σε εκτίμηση το μανικιούρ χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο απλός όταν έφτιαχνα τα νύχια στους πελάτες μου χαλούσαν τα δικά μου λόγο του ασετόν και άλλον προϊόντων που χρησιμοποιούσα. Όμως άρχισα να αναθεωρώ την άποψη μου για το μανικιούρ και πλέον δεν μπορώ να έχω τεχνητά νύχια για τον απλούστατο λόγο ότι δεν θα έχω τόσο υλικό να σας δείξω αφού τα τεχνητά νύχια τα αλλάζω κάθε τέσσερις με πέντε βδομάδες. Έτσι σταδιακά άρχισα να κάνω περισσότερα μανικιούρ και όπως καταλαβαίνετε δεν άργησα να αγαπήσω τα βερνίκια, αν και δεν σας κρύβω ότι μου λείπουν πολύ τα ''πλούσια'' νύχια μου με το gel. Για να μην ξεφύγω και άλλο από το θέμα, σήμερα θα σας παρουσιάσω τις διαφορές του gel με του απλού μανικιούρ. 
 
 
Η πρώτη διαφορά είναι ότι το gel μπορεί να διαρκέσει πάνω στα νύχια περίπου ένα μήνα ίσως και λίγο παραπάνω. Τα νύχια αυτά είναι σχετικά λεπτά και είναι πολύ λαμπερά. Το gel στεγνώνει με την βοήθεια της ειδικής λάμπας UV, είναι άοσμο και δεν αφαιρείτε με ασετόν αλλά μόνο με το λιμάρισμα για αυτό προτιμήστε πάντα να σας τα αφαιρεί κάποιος ειδικός. Η διαδικασία είναι λίγο χρονοβόρα, σίγουρα για ορισμένες αξίζει αυτή η μικρή ταλαιπωρία διότι η επιβράβευση θα είναι να έχετε για ολόκληρο μήνα τα νύχια που ονειρεύεστε. Με την εφαρμογή του gel μπορείτε να μεγαλώσετε τα δικά σας νύχια ακόμα και αν είναι αδύναμα και έχουν την τάση να σπάνε ή αν έχετε την κακή συνήθεια να τα τρώτε, που μεταξύ μας όλοι το κάνουμε, λίγο πολύ κάποιες συνήθειες δεν αλλάζουν βλέπετε. 
 
 
Από την άλλη πλευρά έχουμε το μανικιούρ που διαρκεί περίπου μια βδομάδα, στεγνώνει μόνο του και αφαιρείτε εύκολα με ασετόν. Η διαδικασία είναι απλή και μπορείτε να την κάνετε χωρίς κάποια βοήθεια ειδικού, επόμενος λιγότερα έξοδα. 
 
 
Πέρα από θετικά ή αρνητικά για το καθένα η προσωπική μου άποψη και η προτίμηση μου είναι τα τεχνητά νύχια με gel αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν αγαπώ και το μανικιούρ. Όπως βλέπετε το τελικό αποτέλεσμα με το gel είναι πραγματικά εντυπωσιακότατο. Ίσως να έχουν ακουστεί πολλά για τα τεχνητά νύχια με gel, η δικιά μου γνώμη όμως είναι πως τα νύχια αυτά φαίνονται πιο φυσικά και περιποιημένα από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο! 
 
 
Επίσης το gel είναι πολύ πιο αθώο από άλλες τεχνικές, όπως είπαμε και πριν είναι άοσμο ενώ τα υπόλοιπα συνήθως έχουν έντονη χημική μυρωδιά. 
 
 
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε μια καλή και έμπιστη αισθητικό και είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψετε! Εσείς πιο προτιμάτε; Το μανικιούρ ή τα τεχνητά νύχια με gel;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
πηγη:nailsworlddd


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου