Εσύ τι νύχια θα κάνεις σήμερα;

 negativespacenails 9

Έχω ξυπνήσει πολύ νωρίς για να σας γράψω κι έτσι δεν έχω πολύ καλή εικόνα του καιρού.
 
Θα έχει ήλιο; Δεν θα έχει; Το μόνο που ξέρω είναι πως έχω ένα ραντεβού για μανικιούρ και με το που άνοιξα τα μάτια μου, άρχισα να ψάχνω σχέδια. 


Σήμερα είμαι αποφασισμένη και δεν θα καταλήξω να κάνω πάλι τα ίδια και τα ίδια...


Θα ήθελα να δυσκολέψω λίγο τα κορίτσια μου και να προσπαθήσω ένα Negative Space Mani, να ξεκινήσω δηλαδή δειλά-δειλά να κάνω όλα αυτά που θαυμάζω στο instagram.


Δες τέλεια σχέδια νυχιών και πες μου ποιο άρεσε σε εσένα περισσότερο…


 negativespacenails 2
 negativespacenails 10
negativespacenails 8negativespacenails 7negativespacenails 6negativespacenails 5negativespacenails 4negativespacenails 3negativespacenails 1 






πηγη:faysbook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου