«Δικός μου χώρος» Πώς θα βγει αληθινό το όνειρό μου.


Το ζεστό καλοκαιράκι με βρίσκει καθισμένη μπροστά στο ξύλινο γραφείο μου, αναζητώντας στον υπολογιστή απαντήσεις..

Τελικά όμως καταλήγω, με ακόμα περισσότερα ερωτήματα μέσα στο κεφάλι μου..
Οι σκέψεις μου ταξιδεύουν στο παρελθόν, όταν ξεκίνησα την έρευνα μου για τεχνήτρια νυχιών πριν λίγους μήνες..

 
Στο κοντινό παρελθόν, είμαι πάλι στο ξύλινο γραφείο μου, γεμάτη δίψα να ανακαλύψω πληροφορίες, σχετικά με το επάγγελμα που με ενδιαφέρει.
Από τότε που με θυμάμαι μου άρεσε να βάφω τα νύχια μου, να κάνω σχεδιάκια με οδοντογλυφίδες και να παίζω με χρώματα.
Στα δεξιά μου, πάνω στον γαλάζιο τοίχο, φιγουράρει η φωτογραφία με τη γιαγιά μου, να με έχει αγκαλιά και τα νυχάκια μου να είναι βαμμένα ροζ..
-Οπ!κάτι βρήκα! 

 
«ΙΕΚ και Κέντρα Δια Βίου Μάθησης.» Χμ...
Το μάτι μου πέφτει πάνω στα επαγγελματικά δικαιώματα.. «όσες νέες και νέοι ακολουθήσουν τον τομέα της αισθητικής ή της διαιτολογίας δεν έχουν το δικαίωμα να ανοίξουν το δικό τους κέντρο αισθητικής ή κέντρο διαιτολογίας. Το δικαίωμα αυτό το έχουν μόνο οι απόφοιτοι των ΤΕΙ και ΑΕΙ. Όσοι επιλέξουν τα ΙΕΚ μπορούν να εργαστούν ως βοηθοί.».
Όχι δεν θέλω να γίνω βοηθός, αλλά τεχνήτρια νυχιών, γι'αυτό συνεχίζω παρακάτω και τελικά καταλήγω: Ειδικότητα «Αισθητικός ποδολογίας και καλλωπισμού νυχιών», « Άδεια τεχνίτη περιποίησης χεριών-ποδιών(manicure-pedicure) (6μηνη πρ/σία)»
Μπορώ να ανοίξω λοιπόν τον δικό μου χώρο, αρκεί να φοιτήσω την παραπάνω ειδικότητα σε ΙΕΚ, να κάνω 6 μήνες πρακτική και να πάρω την πιστοποίηση μου. Τέλεια!

 
Ένα διάπλατο χαμόγελο γεμίζει το πρόσωπο μου.
Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου και επιστρέφω στο παρόν, ενοχλημένη από τον ήχο του μηνύματος στο κινητό μου.
Η φίλη μου η  Χριστίνα είναι. Αυτή πάει σε κέντρο δια βίου μάθησης. Αναρωτιέμαι πως θα μπορέσει να ανοίξει κάτι δικό της..
Πιάνω το ποντίκι του υπολογιστή μου και χωρίς χάσιμο χρόνου αρχίζω την έρευνα. 

 
«Βεβαίωση επάρκειας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. μετά από παρακολούθηση προγράμματος συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης διάρκειας τουλάχιστον εξακοσίων (600) ωρών σε πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.),συμβατό με το εκάστοτε ισχύον επαγγελματι κό  περίγραμμα και το οποίο συνοδεύεται από αποδεδειγμένη προϋπηρεσία είκοσι τεσσάρων (24) μηνών στο οικείο επάγγελμα, η οποία αποκτήθηκε πριν ή μετά από την αποφοίτηση ή και κατά τη διάρκεια της φοίτησης, και πιστοποίηση από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π..” Επιτρέπεται η συμμετοχή στις παραπάνω  εξετάσεις πιστοποίησης στους μη έχοντες τίτλο σπουδών εμπειροτεχνίτες, οι οποίοι έ- ως τις 31.12.2017 θα έχουν προϋπηρεσία τριών (3) ετών και άνω ή εννιακόσια (900) ημερομίσθια, με εξαρτημένη ή μη εργασία, σε κομμωτήριο ή κουρείο ή προσκομίζουν πιστοποιητικό προϋπηρεσίας από Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης.»


Για να μπορέσει να ανοίξει λοιπόν κάτι δικό της, πρέπει να παρακολουθήσει πρόγραμμα σε πιστοποιημένο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. κέντρο δια βίου, τουλάχιστον 600 ωρών και να έχει 600 ημερομίσθια. Αν πληροί αυτές τις προϋποθέσεις, τότε θα έχει δικαίωμα να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης και αφού τις περάσει επιτυχώς, να πάρει την άδεια της.
Νομίζω είναι ώρα να της πω τι έμαθα..
Με μια γρήγορη κίνηση αρπάζω το κινητό μου και παίρνω τηλέφωνο.
Στην άλλη άκρη της γραμμής, ακούγεται η αγουροξυπνημένη φωνή της Χριστίνας μαζί με ένα  χασμουρητό.




-Έλα κορίτσι μου, σου έχω νέα για τη σχολή. Ετοιμάσου για μια γρήγορη ενημέρωση...






Με βασιλικούς χαιρετισμούς,
Sophia Queen