Η Χάιντι Κλουμ μιλάει για τη διατροφή και τη γυμναστική της!

 

Αν googlάρετε την Χάιντι Κλουμ θα σας εμφανιστούν κατευθείαν 44 εκατομμύρια αποτελέσματα σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα.
 
 Τα περισσότερα φυσικά έχουν να κάνουν με τη διατροφή αλλά και τη "ρουτίνα" ομορφιάς της.
Μπορεί να νομίζεις πως περνά ατελείωτες ώρες να φροντίζει το σώμα και την επιδερμίδα της, ωστόσο η ίδια έρχεται να μας διαψεύσει. Σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε κατηγορηματικά, “Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη ρουτίνα ομορφιάς. Το μόνο πράγμα που κάνω είναι να βάφω τις ρίζες μου κάθε τρεις εβδομάδες. Είμαι καστανή και έτσι πρέπει να τις βάφω συχνά”. Πέρα από αυτό δεν χρησιμοποιεί κανένα προϊόν για να φροντίζει τα μαλλιά της, δεν γυμνάζεται σκληρά για να έχει το τέλειο σώμα πριν από κάθε φωτογράφιση και δεν παίρνει μαζί της υγιεινά σνακ όταν ταξιδεύει. 
Αυτό που κάνει συστηματικά είναι να τρέχει 52 εβδομάδες το χρόνο. “Οι περισσότερες γυναίκες ξεκινούν να γυμνάζονται μία σεζόν πριν έρθει το καλοκαίρι για να είναι έτοιμες για την παραλία. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό γιατί πρέπει να είμαι πάντα έτοιμη να εμφανιστώ με μαγιό. Τρέχω 2-3 φορές την εβδομάδα”.
Την μεγαλύτερη προσοχή της την δίνει στη διατροφή. “Για μένα, είναι πιο σημαντική η διατροφή από την γυμναστική. Δεν τρώω πολλούς υδατάνθρακες παρόλο που τους αγαπώ πολύ. Τρώω πολύ υγιεινά. Πίνω κάθε πρωί ένα smoothie με φρούτα και καρότα. Το μεσημέρι μια καλή πράσινη σαλάτα με λίγη πρωτεινη όπως κοτόπουλο ή ψάρι και ένα εξίσου ελαφρύ γεύμα το βράδυ. Για τα σνακ αποφεύγω το ψωμί και προτιμώ το γιαούρτι, μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή μισό αβοκάντο”.





πηγη:vita