H διακριτική γοητεία της γυναίκας!! Aπό το Intimissimi Every Wear Book

Αποτέλεσμα εικόνας για intimissimi irina

Ένας οδηγός απαραίτητος σε όλους. Έρχεται να απαντήσει σε ερωτήματα όπως «Τι φοράω πάνω από τα εσώρουχα;»,
«Τι υφές να επιλέξω;», «Τι επίδοση να περιμένω από τις φυσικές ίνες σε σύγκριση με τις επεξεργασμένες;».


 Σχετική εικόνα
 Αποτέλεσμα εικόνας για intimissimi irina

Οι γυναίκες ολοένα και γίνονται πιο συνειδητοποιημένες κι απαιτητικές σε θέματα ποιότητας/επίδοσης των υφών που έρχονται σε επαφή με το δέρμα τους, γεγονός που οδήγησε στη δημιουργία του πρακτικού οδηγού “The Intimissimi Every Wear Book”.


 


Ο συγκεκριμένος οδηγός τσέπης απεικονίζει και περιγράφει την εφαρμογή, άνεση και επίδοση των υφών (μετάξι, μαλλί&μετάξι, modal, modal-κασμίρ, ισοθερμικό modal-κασμίρ, modal-δαντέλα, modal-μετάξι, βαμβάκι Supima, φυσικό βαμβάκι, βαμβάκι raw cut  μικροϊνες) που χρησιμοποιούνται στα basic πλαχτά και cult κομμάτια (tops, αμάνικες μπλουζες, κορμάκια, μακρυμάνικα πλεχτά, σλιπ, κ.α.) κατάλληλα για να φορεθούν “πάνω από τα εσώρουχα”.


Αποτέλεσμα εικόνας για intimissimi irina


Έτσι κάθε γυναίκα θα είναι σε θέση να γνωρίζει τι να επιλέξει και ποιο κομμάτι να ταιριάξει με το “σωστό” εσώρουχο όλες τις ώρες της ημέρας. Μία ευκαιρία να κατατοπιστείτε για κάθε πλευρά του ρούχου σας, μία φιλοσοφία αφιερωμένη στη σύγχρονη γυναίκα που είναι ολοένα και πιο συνειδητοποιημένη για την -εσωτερική και εξωτερική- γοητεία της. Μία πεποίθηση που συνοψίζεται στο hashtag #insideandout, το οποίο η Intimissimi επέλεξε για να επικοινωνήσει το νέο όραμα της θηλυκής ομορφιάς. Πραγματική, σύγχρονη και περήφανη για την αισθησιακότητά της.


 Σχετική εικόνα


Tο μοντέλο του Every Wear Book της Intimissimi είναι η Irina Shayk, η μούσα του brand που ενσαρκώνει με ακαταμάχητο τρόπο την ομορφιά και την ιδανική έννοια της σημερινής γυναίκας, μαζί με την κομψή αισθησιακότητα αντανακλά την έξυπνη άνεση και ποιότητα που υπογράφει η Intimissimi.

 
Αποτέλεσμα εικόνας για intimissimi irina

Σχετική εικόνα


Tο Intimissimi Every Wear Book, σχεδιάστηκε για τους πελάτες του brand σε όλο τον κόσμο - έχει μεταφραστεί σε 15 γλώσσες - και θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο, στα καταστήματα. Πάρτε το δικό σας!











πηγη:jenny


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου