7 φωτογραφίες για εσένα που βαρέθηκες τα μαύρα μαλλιά



Διάσημες γυναίκες ξέρουν ότι αυτά τα μαλλιά είναι 

πολυδιάστατα. Ώρα να το συνειδητοποιήσεις και εσύ.

Λατρεύω τα μαύρα μαλλιά. Παρόλο που έχω από φυσικού μου σκούρα καστανά μαλλιά (άσχετα αν τώρα τα βάφω ξανθά…), επειδή αγαπάω τόσο πολύ το λεγόμενο… «κορακί», λίγα χρόνια πριν, είχα βάψει τα μαλλιά μου κατάμαυρα!


Θα σου πω όμως κάτι. Μετά από λίγο τα βαρέθηκα. Και δεν φταίει μόνο το γεγονός ότι βαριέμαι εύκολα, είναι και η απόχρωση αυτή καθ’αυτή. Το έχω συζητήσει και με φίλες που έχουν μαύρα μαλλιά και οι οποίες έχουν όλες το ίδιο θέμα: δεν ξέρουν τι αλλαγή μπορούν να κάνουν στα μαλλιά τους. Δηλαδή, πιστεύουν –όπως πίστευα και εγώ-, ότι πρέπει να τα ανοίξουν πολύ για να κάνουν μια αλλαγή σε αυτή την απόχρωση. Σε αυτές τις φίλες μου πλέον, λέω ότι θα έπρεπε να είχα πει και στον εαυτό μου, λίγα χρόνια πριν: «Κάνετε λάθος!».


Δεν είναι καθόλου βαρετή αυτή η απόχρωση και ακόμη σημαντικότερο, δεν χρειάζεται να αλλάξεις απόχρωση, αν θέλεις μια αλλαγή.


Αντί, να κάνεις μια δραματική αλλαγή, μπορείς να κάνεις απλά μερικές ανταύγειες, χρησιμοποιώντας την τεχνική του balayage ή του paint. Τα χρώματα που ταιριάζουν με το μαύρο; Πολλά! Από καστανόξανθες ανταύγειες, κεχριμπαρένια καστανά χρώματα μέχρι και πιο έντονες και bold κόκκινες αποχρώσεις!


Αν, λοιπόν, δεν αναρωτιόσουν τι αλλαγή θα κάνεις στα μαλλιά σου, τώρα ξέρεις!


7black_hair_looks_01.jpg


Cara Santana

 
7black_hair_looks_02.jpg


Chrissy Teigen


7black_hair_looks_03.jpg


Lake Bell


7black_hair_looks_04.jpg


Naomi Campbell


7black_hair_looks_05.jpg


Nicole Scherzinger


7black_hair_looks_06.jpg


Shay Mitchell


7black_hair_looks_07.jpg


Vanessa Hudgens










πηγη:allyou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου