Ο Έλληνας ηλεκτρολόγος, διεθνές μοντέλο…..(video)

Σχετική εικόνα

Δεν ξέρω αν αυτό το «όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω», μου αρέσει τελικά.
Αλλά απ’ την άλλη σκέφτομαι, ότι αν κάποιος θέλει να δοκιμάζεται σε διάφορους τομείς; Οι περισσότεροι νέοι σήμερα το κάνουν αυτό. Δεν αφοσιώνονται κάπου ψυχή και σώματι- απλά κάνουν πασαλείμματα… 


 


Ο Αλέξης Παππάς – που όπως πάντα είμαι ο τελευταίος που τον μαθαίνω- ήταν ηλεκτρολόγος, που έγινε μοντέλο, μετά παρουσιαστής, μετά ηθοποιός, μετά επιχειρηματίας super food και έχουμε μέλλον μπροστά μας. Ακόμα 31 είναι (10 Φεβρουαρίου 1986- Υδροχόος). Και όπως όλοι οι Υδρο-χόοι είναι… χάος!


ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,


Το χαοτικό internet που από την μια είναι ευλογία και από την άλλη μπορεί να σε τρελάνει γράφει ότι είναι Βορειοηπειρώτης («Έχω καταγωγή από την Αλβανία» δήλωσε ο ίδιος), ότι… «Η μητέρα μου είναι από τη Βόρειο Ήπειρο. Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα εδώ, δεν έχω πάει ποτέ εκεί». Σε ένα άλλο δημοσίευμα όμως διάβασα ότι πέρασε τα σύνορα όταν ήταν 4 ετών…. Άντε να βγάλεις άκρη.


Εν πάση περιπτώσει μέχρι τα 25 του δεν τον ήξερε κανείς, έμενε στη Νέα Φιλαδέλφεια με τους γονείς του, δούλευε σαν ηλεκτρολόγος και καταλάβαινε ότι απλώς άρεσε στα κορίτσια. Μέχρι που ξεκίνησε τις πρώτες του φωτογραφήσεις, τα διαφημιστικά και πρωταγωνίστησε στην τελευταία διεθνή καμπάνια για το άρωμα του Αντόνιο Μπαντέρας. Και τότε άλλαξαν όλα για τον 25χρονο Άλεξη.


Είναι πολύ ακέραιος χαρακτήρας και δεν παρασύρεται. Στο χώρο του modeling ομολογεί ότι… «Μου έχουν συμβεί όλα. Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση, κυρίως από άντρες αλλά και από γυναίκες. Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Έχω χάσει δουλειές επειδή αρνήθηκα να ενδώσω. Ναρκωτικά έχω δει να περνάνε από μπροστά μου σε πάρτι και backstage, μου έχουν προτείνει αλλά δεν δέχτηκα. Ναρκωτικό για μένα είναι το σεξ. Έχω κάνει πολύ σεξ!» (Ουάου!!!)


Η πρώτη φορά που έκανε σεξ ήταν στα 15 του με μια επαγγελματία («ήταν πολύ βαρετά», είπε ο ίδιος). Αλλά ξαναπήγε. Αυτήν την φορά στα 23 του, όπου και πάλι «δεν το ευχαριστήθηκα γιατί αντιμετώπισα για μοναδική φορά πρόβλημα στύσης. Εγώ λειτουργώ στο σεξ με αγκαλιές και χάδια. Έτσι μόνο.» (Ουάου!!! – δις). Αυτά τα ολίγα….


ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,
ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,
ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,


Μερικές από τις δουλειές του στο εξωτερικό


ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,
ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr, ALEXIS PAPPAS, MODELING, ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ- ΜΟΝΤΕΛΟ, ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, nikosonline.gr,



Video Clip με την Άννα Βίσση
















πηγη:nikosonline


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου