Σπάνε τα ταμπού στη βιομηχανία της ανδρικής περιποίησης

 


Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021 η χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

Η έρευνα NielsenIQ  «It’s a man’s beauty world» διεξήχθη στην Ελλάδα μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021. Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Με βάση τα αποτελέσματα 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς.

Πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα ενδιαφέρεται για μάρκες, που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%),  είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials, ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα, και οι αφροί ξυρίσματος, σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας με 4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Επιπλέον τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική. Το συγκεκριμένο εύρημα επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία αγοράς της NielsenIQ για το οργανωμένο λιανεμπόριο, καθώς η κατηγορία της ανδρικής περιποίησης προσώπου παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεών της σε αξία κατά 44,3% το τελευταίο κυλιόμενο έτος. Η κατηγορία αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώνεται μέσα από την ανάλυση ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την κατηγορία, καθώς επίσης και ότι η κατηγορία προσελκύει όλο και περισσότερους trend setters και φανατικούς χρήστες.




πηγη:klik



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου